התנהלות נכונה בתקופת משבר כלכלי וניהול מו״מ מוצלח עם נושים

קיבלת מכתב דרישה, ״מאיימים״ עליך בתביעות, פתחו לך תיקי הוצאה לפועל, אל תהסס ותמתין עד שיהיה מאוחר, פנה אלינו עוד היום!

תתמקד בעסק שלך ותן לנו המקצוענים לנהל את המו״מ עם הנושים שלך על מנת לצלוח את המשבר ללא קריסה כלכלית ופגיעה בעסקים שלך.

אנו עדים בתקופה זו לפגיעה עצומה בכלכלה העולמית והמקומית בעקבות נגיף הקורונה. המגיפה והצעדים שננקטו לבלימתה השפיעו במידה כזו או אחרת על מרבית הענפים במשק ותזרים ההכנסות של חברות ובעלי עסקים, עד כדי צניחה לתזרים אפסי בשל הפסקת הפעילות העסקית לחלוטין. בעוד תזרים ההכנסות הצטצמם, צנח או נעצר לחלוטין, נותרו כשהיו התחייבויות רבות ושונות שנטלו על עצמם בעלי עסקים וחברות כלפי נושים שונים (כגון בנקים, ספקים, נותני שירותים, רשויות וכדומה) לפני השינוי החד בהיקף הפעילות העסקית.

מכאן ועד נקיטת הליכים משפטיים על ידי הנושים הדרך קצרה, על כך המשתמע מכך. נקיטת הליכים משפטיים כשלעצמם עשויים להשפיע על גורל החברה או העסק, ומקל וחומר כאשר העניינים מתקדמים להליכי גבייה כגון הטלת עיקולים על חשבונות בנק, על נכסים ועל כספים או זכויות בידי צדדים שלישיים, הטלת הגבלות שונות כמו הגבלה על חשבון בנק ובפרט הליכי כינוס נכסים והליכים לפי חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי, תשע"ח – 2018, שעשויים להוביל לפירוק החברה וחיסולה.

כדי למנוע את התרחיש האמור לעיל, מוטב למהר ולנהל עם כל אחד מהנושים, לפני או תוך כדי הליכים משפטיים ככל שאלו כבר ננקטו, מו"מ פרטני כדי להגיע להסדרים נוחים וסבירים עד כמה שניתן בנסיבות העניין הייחודיות של כל מקרה, שיאפשרו לחברה או בעל העסק להמשיך בפעילות העסקית כרגיל עד להבראת ושיקום העסק. אפשרות נוספת היא לנהל במקרים המתאימים מו"מ קולקטיבי במסגרת הצעת הסדר נושים לפי הוראות הדין.

ניהול מו"מ פרטני או קולקטיבי בצורה נכונה ועניינית שמשכללת את כל "נקודות התורפה" של הנושים ומעמידה בפניהם את האפשרות הריאלית לצמצם הפסדים, עשוים להוביל להסדרים מעולים ואף ל"תספורת" וצמצום היקף החובות שיאפשרו את המשך הפעילות העסקית של החברה או בעל העסק.

למשרדנו ניסיון רב בייצוג חברות ובעלי עסקים בכל ההליכים הנדרשים להסדרת חובותיהם ושיקומם הכלכלי, פנה אלינו עוד היום ואנו ננהל את המשבר עבורך בצורה מקצועית ומושכלת.

מעוניינים לקבל ייעוץ ראשוני?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Button